неділя, 29 березня 2015 р.

Модуль 4. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а  саме визначити оцінювання учнів на початку проекту, впродовж усього проекту та наприкінці роботи над проектом. На початку проекту я вирішила використати метод, графічні схеми та інструмент концептуальна карта. Це буде у вигляді схеми "Що потрібно для росту рослин", з метою визначення знань учнів про ріст рослин. Впродовж роботи над проектом я вибрала метод спостереження груп та інструмент питання, які учні задають один одному для подальшого засвоєння теми. А також метод структуроване інтервю, спостереження  та інструмент  запитання для консультацій. Наприкінці роботи над проектом я вибрала метод письмові й усні тестування і вікторини  та інструмент запитання тестів і вікторин, а також метод демонстрація, де учні представлять свою презентацію на задану тему та інструмент форми оцінювання або форми оцінювання з коефіцієнтами і балами. Сподіваюся, що вибрані мною форми оцінювання дадуть мені змогу, якомога краще оцінити знання учнів. Щодо Основних запитань, то Ключове у мене одне, Тематичних запитань шість та Змістових сім. Я намагалася вибрати якомога правильніші запитання, які дійсно стосуються теми.

Немає коментарів:

Дописати коментар